analytics

maandag 11 maart 2019

Een kaart en een taart 235 - Esther 19

Dag bloggers,

Wat een weekend alweer... 't was super leuk! Een knutsel-maar-vooral-babbeldagje-met-vriendinnen, sauna werd geleverd, kapperbezoek, uitstapje-met-dochter-en-kleindochter, twee theatervoorstellingen, voorbereiding paasworkshop en nog meer kaarten in mijn ateljee... Veel gedaan en erg genoten...

Nu alweer maandag en snel een kaart met taart voor ik vertrek...
Esther werd 19 en krijgt al vele jaren een leuke verjaardagstaart... Dit jaar koos ze voor een mix van ravenclaw met een vleugje Harry Potter...

Papier: Bazzil
Eenhoorn: Marianne Design
Letters: Die Namics
Brilletje: Impression Obsession




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

4 opmerkingen:

Margo zei

Dat hebben jullie weer prachtig gedaan. Heerlijk zo'n knutselweekend.
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Supergaaf! De taart en de kaart!

Angelique zei

Prachtige taart en kaart, alleen heb ik geen idee wat ravenclaw is.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Angelique,

Geloof me, ik ook niet... Mijn dochter heeft het me uitgelegd en ik snap er niks van...