analytics

maandag 4 maart 2019

Een kaart en een taart 234 - 2 x 22

Dag bloggers,

Wat een fijn weekend was het alweer... Vrijdag was het carnaval en liet ik mijn ateljee voor wat het was... Wel heb ik dit weekend al een aantal leuke projectjes gemaakt... We hadden 3 voorstellingen in ons theater maar zaterdag was het voor manlief, zijn oudste dochter, haar vriend en mezelf een uit-eten en filmavond... Zo vieren we de laatste tijd de verjaardag van mijn man zijn kinderen. Het was een leuke avond met een geweldige film! We gingen op de valreep nog naar Boheminan Rapsody kijken... GEWELDIG!!
Gisteren dan een ateljee-dagje met even een theater-uurtje tussen. Ik doe de kaartenverkoop en zit bij elke voorstelling aan de kassa...

Vandaag weer werkdag, dus vroeg uit de veren... Snel een taart posten en dan de file weer in...

Als een notaris 44 wordt, er niet echt voor wil uit komen en van Igoor houdt, krijgt hij een taart met de boodschap: 2x22, waarvan akte... Voilà...
En uiteraard een bijhorende kaart er bij...

Papier: Bazzil
Ezel: Marianne Design
Gras: Die Namics



Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

3 opmerkingen:

Enny zei

Oh, wat een geweldig idee, 2 x 22 ! Heel mooie kaart en lekkere taart ! Groetjes, Enny

Jantine zei

Grappig bedacht! Leuke taart en kaart weer.
Groetjes
Jantine

Dora zei

Super leuke kaart en de taart ziet er ook mooi uit.