analytics

vrijdag 23 juni 2017

Nonna

Dag bloggers,

De Nonna van Lily Rose werd 75. Voor Lily Rose maakte ik een tijdje geleden dit geboorteproject.
De besteller wou heel graag dat de roze bloemetjes van Lily Rose terug op de kaart voor Nonna kwamen.
En als de klant dit vraagt, doen we dat ook...
De kaart moest op A5-formaat. zodat ze binnenin de kaart de handjes van Lily Rose nog konden stempelen in zilver en goud. Daar heb ik helaas geen foto van...

De tekst kwam van de besteller en ik mocht het uitwerken naar mijn idee... Het zilver en goud kwam in de binnenkant van de kaart nog een keer terug.
Ook leuk is dat de letters van de Happy Birthday binnenin dezelfde zijn als vooraan op de kaart. Dat kan als beiden van hetzelfde merk zijn en de fabrikant zo slim is om deze uit te brengen in hetzelfde lettertype...

Papier: Bazzil
Cijfers en letters: Die Namics
Happy Birthday: Die Namics
Bloemenstempel: Alladin




Ik wens jullie een fijn verkoelend weekend en tot maandag voor alweer een nieuwe kaart en taart!!

5 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg leuk gemaakt ! geslaagd hoor
grtjs,martina
x

Ellen zei

Mooi zoals het je gelukt is om alle tekst op de kaart te krijgen. De bloemetjes staan er ook goed bij. En dat het letterype binnenin hetzelfde is, maakt het helemaal af.

Jantine zei

Mooie uitspraak: zilver in het haar, goud in het hart! Mooie kaart maakte je voor deze nonna!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Mooi!! Zowel de kaart als de tekst.
GerJanne

Angelique zei

Mooie kaart maakt je voor Nonna (oma?), hele mooie tekst en mooi ontwerp.
lieve groetjes Angelique