analytics

dinsdag 27 juni 2017

goede vrienden..

Dag bloggers,

Onlangs moest ik een workshop voorbereiden en ik had geen inspiratie... Tot ik een doosje zag dat ik van maatje Sandrine kreeg. Ik had haar een keer een pak fluo roze papier kado gedaan en zij had er voor mij een kadoosje mee gemaakt. En dat zette mij aan om deze kaart te maken. Het is er ééntje uit een set van 4, de anderen toon ik jullie nog wel...

Papier: onlangs gekocht op een uitverkoop, merk onbekend
Snijmallen: Alie express
Tekst: Stamps
Touwtje en belletje van diezelfde uitverkoop


5 opmerkingen:

!neke zei

Mooie stansen !
Een prachtig geheel geworden !

groeten Ineke

martina's kaartjes zei

mooi kaartje zo !
grtjs,martina
x

Diny zei

Prachtige Nancy....soms kom je op een speciale manier op een idee!
Groetjes Diny

Veerle zei

Ziet er heel leuk uit Nancy.
Grtjes, Veerle

PS: ik ga tegen morgen nakijken van welk merk die pensioen stempel is. ;-)

GerJanne zei

Schattig kaartje en een mooie toepasselijke tekst bij de stansen.
GerJanne