analytics

donderdag 22 juni 2017

Glynis & Christophe

Dag bloggers,

't Is weer vroeg, mijn mannen zijn al allebei de deur uit en het nog lekker fris. Direct na het opstaan, heb ik alle ramen open gezet om toch wat koelte binnen te krijgen. De weerman zegt net dat het de warmste nacht van het jaar was, het is nu nog 22°... Straks wordt het heet, tot 35°. Oh, wat mis ik een zwembad...
Maar er komt een koel weekend aan en dan kunnen we terug wat afkoelen en klagen dat het te koud is... Grappig toch?

Vorige week trouwden Glynis en Christophe en ik mocht hun trouwkaart namaken. 't was geen gemakkelijke deze keer... De uitnodiging was super klassiek, deed me denken aan een reproductie van een schilderij die mijn ouders vroeger in hun slaapkamer hadden hangen... Maar ik vond de afbeelding niet op internet. En ik had ook geen stempels die ik hiervoor kon gebruiken. En toen kwam mijn dochter met een nieuwe serie papierblokken thuis van de Action... En kijk wat ik daar in vond...
Ondanks dat het een moeilijke was, ben ik toch heel tevreden van het resultaat! Let op de details - zeker op het &-teken...

Papier: Bazzil en Action
Letters: Crafters Companion
Ovaal: Spellbinders
&: Memory Box



8 opmerkingen:

!neke zei

Prachtig bijpassend !!!!

Jantine zei

Heel erg mooi! Zeker de details!
En wat fijn dat de Action uitkomst bracht :-)
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Heeeeel mooi deze trouw felicitatiekaart Nancy...leuk dat retropapier ...
groetjes Rosina

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Nancy!
Groetjes Diny

Sarah zei

Een reddende engel. Mooi gedaan!

Angelique zei

Wat een geluk dat de Action uitkomst bracht (of eigenlijk je dochter) en bijzonder dat je precies ook zo'n & had.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

mooi passend! waar de Action wel niet allemaal goed voor is hé!

GerJanne zei

Nou dat ziet er dan gaaf uit! Nieuwe blokken bij Action? Nee, toch??!!
Gelukkig koelt het nu ook hier af....
GerJanne