analytics

donderdag 29 juni 2017

Basiel en Rita

Dag bloggers,

Ik ben nog volop bezig met de ronde van het KKT. Ik kom vandaag zeker nog bij iedereen langs...

Vanmorgen komen mijn gasten uit Vietnam aan en ik ben gisteren de hele dag in de weer geweest met mijn strijk bij te werken, poetsen, lakens en donzen wassen en bedden opmaken. 's Avonds heeft manlief nog geholpen... Ja, 't is hier groot en soms is een extra poetsbeurt wel eens nodig. Als er gasten op bezoek komen, is dat de ideale gelegenheid om dat te doen.
Om 7u landen ze in Zaventem, ik verwacht hen tegen half 9 hier... Dus nog snel een laatste check-up... Hoofdkussens in de slopen (gisterenavond nog gewassen, hoop dat ze droog zijn) en dan de tafel dekken voor een uitgebreid ontbijt.

Vrienden van mijn mama waren 49 jaar getrouwd en zij wou hen een feestelijk kaartje bezorgen... Dit is het geworden...


6 opmerkingen:

Ellen zei

Hopelijk was alles droog en zijn de laatste bedden opgemaakt nu. Alvast heel veel plezier met de logés en sterkte met de drukte die dat ook met zich mee brengt. Toffe kaart in prachtige tinten. Leuk die 49 bij die zilveren 'takjes'.

Nancy Soetaert zei

Heel mooie kssrt.
Veel plezier met je logees...
Nancy

martina's kaartjes zei

helemaal mooi gemaakt, dit kaartje, geslaagd !
veel succes met je nieuwe bewoners... een maand is wel heeeeel erg lang, niet ?
grtjs,martina
x

Mariken zei

Jeetje, jij hebt hard gewerkt, goed bezig geweest! Veel plezier met je gasten, ik vind het ook lang zeg! En je kaartje is prachtig, mooie kleur!

Dora zei

Mooie kaart en veel succes met je gasten

GerJanne zei

Heel leuk gedaan! En veel plezier met je Vietnamese gasten! Ik was ook al laat met mijn KKT ronde, vond ik..
Groetjes,
GerJanne