analytics

maandag 18 april 2011

terug van Zeist

Dit weekend brachten we dus door in Zeist. Gisterenavond moe maar voldaan terug naar huis gereden na een avontuurlijk terug-inladen-van-de-camionette... 
Soit, vandaag begint dus mijn weekje verlof en vanmorgen was ik zo begaan met het opruimen van mijn buro dat ik mijn pc helemaal nog niet op had gezet... Buro is terug toonbaar (zelfs de ramen zijn gepoetst) dus kan ik nu even nog een berichtje posten...
Hier een terugblik op het weekend in Zeist met Kitti en Elke. De fotograaf staat er natuurlijk niet bij op... Niet aan gedacht om iemand een foto van ons 3-en te laten maken... 

3 opmerkingen:

Christine zei

Hallo Nancy,
Fijn te horen dat jullie "met pak en zak" weer goed thuis gekomen zijn! Geniet een beetje van je weekje verlof!
Liefs
Christine

celia zei

Langs deze weg wil ik je nog eens heel graag bedanken voor het prachtige verjaardagskaartje dat hier voor mij staat te pronken!!! Erg lief hoor!
Spijtig dat jullie zo ver stonden...maar het was de perfecte afsluiter!!!!
Geniet van een super zonnige vakantieweek, Celia.

Nicoleke zei

Hé Nans, ik had gerust die foto willen maken, maar heb er ook niet aan gedacht. Geniet van je weekje, het weer zit alleszins mee, en .... weer veel mooi werk op je blog !!
Col