analytics

maandag 11 april 2011

rommelmarkt

Gisteren stonden we op de allereerste rommelmarkt in de Yachtclub aan de Schotense Vaart. Mooi decor, alleszins! Aan de ene kant wel fijn om eens naar buiten te komen, maar ik ben er nu wel zeker van dat rommelmarkten niet de ideale plaats zijn om kaarten te verkopen. Natuurlijk komen er altijd wel een aantal mensen die je werk al kennen en fan zijn en dat is wel tof. Toch leg je af en toe contacten, waar je later nog van zal horen en da's ook weer fijn! 
Aan iedereen die langs is geweest, heel erg bedankt en welkom op mijn blog als je hem nu pas ontdekt!
We hebben er alvast een 'schoon kleurke' aan overgehouden. Ik kan me niet voorstellen wanneer ik nog eens een hele middag tijd heb gehad om in 't zonneke te zitten. 
Laura, Yannick en mama, merci om 't kamp mee te komen versterken hé!



Geen opmerkingen: