analytics

woensdag 13 april 2011

Kamiel

Het plan was dat ik jullie de andere rouwkaartjes zou tonen, haar heb iets veel leuker. Gisteren stond vriendin Monique hier plots met het geboortekaartje van Kamiel. Of ik even snel een kaartje kon maken... 
Ik ben er toch even mee bezig geweest, maar we hebben gezellig kunnen kletsen ondertussen. Hier is het resultaat.
Kon ik meteen mijn twee nieuwe lettertypen van Aladine gebruiken... 


Voor de duidelijkheid: het onderste kaartje links is het geboortekaartje, het kleine kaartje is de uitnodiging voor de babyborrel en de bovenste kaart, da's wat ik er van  maakte... 
Monique was weeral content... ik ook eigenlijk!

3 opmerkingen:

Christine zei

Hallo Nancy,
Toppie!!! Héél mooi gedaan!
Liefs
Christine

Monique zei

Heel knap gedaan hoor!
Ik vind het je kaartje niet moet onderdoen hoor!
groetjes
Monique

GerJanne zei

Hallo Nancy,

via via kwam ik op je blog terecht.
Ik vind je kaarten heel mooi, in hun eenvoud. Vooral de rouwkaartjes.
Ik kom vast en zeker (zeker en vast) nog eens een kijkje nemen!

Groeten,

GerJanne