analytics

dinsdag 5 april 2011

prinses

Zoë, ons buurmeisje is een echte prinses! Ik denk dat er in haar kast wel 10 verschillende prinsessekleedjes hangen, van assepoester tot tinkelbel met lichtjes en al... Klikklakschoentjes en tiara's zijn dan ook haar favoriete accesoires... 
Daarom mocht een kroon op haar verjaardag niet ontbreken... En zoals jullie van me gewoon zijn... Alles moet bij elkaar passen... 
Dit zijn echt mijn nieuwe lentekleuren... ik krijg er niet genoeg van!! Ik heb Zoë laten kiezen  en dacht dat ze voor roze ging gaan, maar nee hoor, ook zij is er dol op en haar mama ook... 




3 opmerkingen:

celia zei

Hey Nancy, wat een knappe kroon zeg...wat zal Zoë blij geweest zijn! De traktaties van de vorige post zijn ook super! Heb er in het weekend ook mogen maken, maar dan voor mezelf ;-))
Fijne dag nog, zonnetje komt eraan! Celia.

Monique zei

Leuke kroon hoor!
groetjes
Monique

manuela zei

wat een leuke kroon geworden

liefs
Manuela