analytics

woensdag 20 april 2011

Laura

Vandaag, 23 jaar geleden ben ik voor het eerst mama geworden. Laura, mijn oudste is jarig vandaag... We vertrekken nu voor een dochter-mama dagje... zo een keer op 't jaar trek ik er met elke dochter apart een dagje uit... Hier genieten ze meer van dan gewoon maar een kadootje open doen... 
Vanmorgen nog maakte ik dit kaartje voor haar



Enne... onze logees van vannacht hebben de hele nacht niet geslapen... 't was dolle pret in en rond de tenten... Toch zalig hé, jong zijn en je zo kunnen amuseren!!
Allee, wij zijn er mee weg... Fijne dag aan jullie allemaal!

3 opmerkingen:

Monique zei

Knappe kaart Nancy!
Wat zijn die letters mooi die kende ik nog niet!
groetjes
Monique

Christine zei

Ik vind je kaartje héél mooi! Ik was trouwens heel blij met het kaartje dat je maakte voor mij ook. Geniet samen met je dochter van jullie dag! De zon is alvast van de partij!!
Liefs
Christine x

Crealin zei

Hey Nancy,

dit kaartje komt me bekend voor ;-) Echt super mooi en felicitaties voor je dochter met haar 23 lentes :-) Zo'n mama-dochter dag is plezant he, ik kan daar ook van genieten.

Groetjes,

Lins x