analytics

woensdag 23 maart 2011

vogeltjes

Naar aanleiding van het huisje van gisteren, maakte ik later dit exemplaar. Ik zag dit huisje in blank hout in een winkel en heb het gekocht. Walter, mijn man maakte er een serie van na en nu, telkens iemand verhuist of en nieuwe zaak heeft, is dit ons 'home-made-kadootje'...
Dit exemplaar was voor Elke, toen ze met 'Crafts & Things' begon. Ik kende zelfs de naam van de winkel nog niet toen ik het maakte... 



Natuurlijk kon een bijpassend kaartje niet ontbreken...



Als je goed kijkt, zie je dat we toen nog geen Copics hadden... ;o)

2 opmerkingen:

Monique zei

Wat is dit prachtig!
groetjes
Monique

Christine zei

Hallo Nancy,
Wat een leuk en origineel cadeautje! Spijtig dat ik waarschijnlijk nooit meer verhuis, tenzij naar het bejaardentehuis! Dan doen we gewoon elkaar ééntje cadeau niet?
Liefs
Christine