analytics

donderdag 31 maart 2011

Dirk en Karin

Als laatste in de rij dan de kaart en het kadoosje dat ik maakte om zelf af te geven aan Drik en Karin... Het designpapier is van vorig jaar, maar ik vond het zo mooi, dat ik er een heel pak van kocht, dus nog mogelijkheden genoeg... De bloemenpons heb ik onlangs op de Hobbybeurs in Mechelen gekocht en ik ben er nu al fan van... Er zullen er zeker nog volgen van deze serie... Ook hier gebruikte ik het nieuwe lettertype van Aladine.
Het kleine omslagje, past in de lade van het doosje. Tussen het bloemenklepje heb ik dan het briefjesgeld gestopt... 
Mijn geheime wapen: let ook op de achter- en onderkant... ;o)





2 opmerkingen:

celia zei

Ooooh Nancy, deze zijn super! Alles past gewoon!
Het zijn niet echt de kleuren die ik zou kopen, maar als je de foto's open klikt dan ziet het er prachtig uit!
Geniet! Celia.

Christine zei

Hallo Nancy,
Ik vind de kleuren reuzemooi! Zou ook mijn smaak zijn net zoals hetgene je ermee maakte, volledig mijn ding!
Liefs
Christine