analytics

maandag 14 maart 2011

gekleurd

Gisteren en eergisteren, twee dagen gezellig gekleurd met mijn favoriete copics! Vandaag back to real life, wekker om 6u gezet, maar doordat manlief om 5u opstond omdat hij vroeger moest beginnen werken, wakker geworden... Ben dan maar mijn hobbykamer terug beginnen opruimen na de verhuis van de beurs... 
Toch nog even nagenieten van het afgelopen weekend... Dit zijn een paar van mijn kleursels... wou er eigenlijk vanmorgen meteen een kaart mee maken, maar heb toch maar voorrang aan het opruimen gegeven... Kaart volgt!


Heb via mijn blog, mail en op de beurs veel reacties gekregen over mijn letterkaarten... Die heb ik gemaakt met de letters van een Clear-alfabet van Artemio. Die zijn te koop bij Elke (Crafts & Things) maar momenteel zijn ze uitverkocht wegens succes op de Hobbybeurs. Je kan haar altijd even contacteren, volgens mij komen die letters zeker terug binnen... 



2 opmerkingen:

Miranda Versteeg - Atelier Negen zei

Hoi Nancy,
Je ingekleurde beertjes zien er fantastisch uit. En dan alfabet, ja dat is super. Zal Elke zeker ff mailen. Succes met al je creatieve uitspattingen en ik ben volgen geworden, dus blijf je in de gaten houden. :-)
Groeten Miranda, www.laulijn.nl

Christine zei

Hallo Nancy,
Jij hebt inderdaad wel kunnen kleuren hé! Leuk dat je er was, we zien elkaar zeker nog terug!!
Liefs
Christine