analytics

woensdag 16 maart 2011

triologie

Woensdag is de ideale dag om aan een triologie te beginnen... Zij die op de beurs waren, hebben ze vast gezien... 't zijn momenteel mijn favorietjes en zo super om met copics in te kleuren... 
Dit koppel wil ik opdragen aan schoonouders nummer 1. Ik heb de chance om schoonouders in soorten te hebben, en ze zijn allemaal even fantastisch!
Dus, Bomma en Bompa, deze is voor jullie. Gewoon omdat ik jullie fantastische mensen vinden en dat veel te weinig zeg! Chapeau wat jullie altijd voor iedereen doen! Bompa, hoe vind je deze, samen met jouw 'Baby'? 




Voor zij die er dit weekend waren... Dit is wat Nicole Verkooyen van deze stempel maakte met haar copics... Ben best trots om nu de bezitter te zijn van één van haar creaties!



2 opmerkingen:

celia zei

Ik zei toch al dat je niet onder moest doen....
Kaartje is super!!!
Veel liefs,Celia.

Monique zei

Knap hoor en inderdaad, je moet niet onder doen hoor!
groetjes
Monique