analytics

maandag 28 maart 2011

tante Mariëtte

Gisteren waren we op het feestje van tante Mariëtte. Ze is een zus van schoonmama 1. Voor haar maakte ik deze kaart met dit bijpassend kadoosje. Tante's lievelingskleur is roze en ze houdt er van om naar iedereen kaartjes te sturen... Inhoud van het doosje: een pak zelfgemaakte kaartjes... leuk toch? 


Voor de naam gebruikte ik een nieuw lettertype van Aladine... maar daar zie je deze week nog meer van... Ik heb best een creatief weekend achter de rug... 

4 opmerkingen:

celia zei

Hoe zouden de kaartjes binnenin eruit gezien hebben als dees al zo mooi is?!!!
Ben benieuwd naar wat gaat komen!
Fijne werkdag,Celia.

Monique zei

Mooi doosje hoor!
groetjes
Monique

Christine zei

Amai Nancy Tante Mariette zal blij zijn! Héél leuk gedaan en ook de kleur vind ik wel mooi. Ik neem niet zo snel naar roze maar dit vind ik écht schoon!
Liefs
Christine

Crealin zei

Knap gedaan, ik vind de kleuren echt heel mooi en zo'n mooi papier dat je gebruikt hebt.
Je tante zal dit vast heel leuk gevonden hebben. Met welke inkt stempel jij op color core want de tekststempel drukken bij mij niet helemaal door, 't is ook niet helemaal glad papier he maar o zo mooi.

Groetjes,

Lins