analytics

woensdag 26 juni 2024

Kleurenkaartenteam schakel 6 - koper en oud roze - Hallo zomer!

Dag bloggers,

Het gebeurt niet zo vaak dat ik meerdere kaarten op 1 dag laat zien maar nu moet het. In al mijn enthousiasme en het super vroeg vertrekken naar het werk vanmorgen, ik wou toch nog snel eerst mijn kaart online zetten, was ik helemaal vergeten dat het de laatste woensdag was. Mijn zomerkaart stond al zeker 3 weken te wachten om getoond te worden en ik was zelfs helemaal vergeten om er een foto van te maken. Moest ik dat gedaan hebben, had ik ze vanmorgen nog kunnen posten. En nu is het natuurlijk al vele uren later. Het grappige is dat velen dachten dat mijn engelenkaarten oud roze zijn. In werkelijkheid zijn het witte kaarten die bij kunstlicht gefotografeerd zijn en donkerder lijken dan ze zijn.

Hallo zomer! Wij beginnen hier alvast aan onze vakantie te denken. Eerst nog een paar weken werken, dan een weekje festival in eigen gemeente een daarna een weekje naar zee, naar ons vaste stekje... Deze strandtas staat alvast gepakt om mee te nemen...


Hieronder de deelnemers van deze maand:
Ik ga alvast een blogrondje doen om alle kaarten te bewonderen. Hopelijk houdt het goeie weer jullie niet tegen om hetzelfde te doen. 

1.Nelleke7.Chantal13.Marfien
2.Femminde8.Nancy- tisallemaalhandwerk14.C4U Art Craft - Carla Stichelbaut
3.Anita van Deur9.Caroline Cards15.Martina
4.Colien10.Marijke16.Ingrid
5.Ger Janne11.! neke17.Claudia's kaartjes
6.Diny12.Ellen18.Nancy Soetaert

11 opmerkingen:

Diny zei

Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt voor het KKT Nancy!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Natuurlijk kom ik nog even terug op jouw blog om de juiste kaart te bekijken, hihi. Je hebt een mooie tas gemaakt en die slippers zijn er leuk bij
Groetjes, Caroline

Marfien zei

Tof KKT kaartje, Je bent helemaal klaar voor het strand
Maar je engelenkaartjes zijn ook leuk hoor

Nancy Soetaert zei

chique strandtas, dat wordt vast eerder een weekje Knokke dan Koksijde denk ik ? ;-)
Heel mooie kaart in de KKT-kleuren.
Groetjes
Nancy

Anita van Deur zei

Leuke kaart Nancy!

chantal zei

Ook een geslaagde kaart. Als je jetniet zou weten kon de vorige ook voor KKT doorgaan.
Liefs Chantal

Marijke zei

Dat is een leuk kaartje met die mooie badtas! Maar je engeltjes zijn ook schatjes allemaal! Is dan niet helemaal oud roze maar ze zijn wel allemaal even mooi! Mooi al dat glimmende van het koper! Groetjes Marijke

Femminde zei

Gelukkig doe ik mijn rondje laat dus je kaart is al online. Wat een heerlijk zomerkaartje is het geworden. Hier ook nog geen vakantie maar de zomer roept al.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Ja, ik dacht het ook vanmorgen toen ik in de leeslijst keek, maar nu zie ik deze. Ook een leukerd en inderdaad het is opeens hoogzomer!

Nelleke zei

Leuke kaarten laat je zien Nancy, beide posten zijn leuk, wat kun je soms in de war raken hè? Maar het is helemaal goed gekomen. Groetjes, Nelleke

Creaellenknutselsite zei

wow wat een mooi kaartje met de gouden tinten en de leuke zomerse details leuke kleurencombinatie
groetjes ellen