analytics

maandag 17 juni 2024

Elise is jarig vandaag

Dag bloggers,

Snel een berichtje want ik vertrek zo naar mijn werk. 
Ben al de hele ochtend in de weer en plots is het laat... 

Vandaag is mijn jongste dochter jarig. Haar kaart was al een week klaar, ik gaf ze gisteren af op haar feestje. Maar ben helemaal vergeten ze te fotograferen... Die volgt dus nog... 
Dit is de kaart die ik maakte voor mijn mama om aan de jarige te geven. Je zag ze onlangs al in het zwart, maar roze past meer bij mijn jongste dochter. Koper is niet zo gemakkelijk te fotograferen, dit is de foto die het best lukte... 



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart voor de jarige. Van harte gefeliciteerd.

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met je dochter wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de koper tinten, mooi in combinatie met het roze
groetjes ellen

marian zei

Hartelijk gefeliciteerd met je dochter en deze kaart is ook heel erg mooi en lekker bling-bling. Succes met werken.
Groetjes van Marian.

Trudy zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter en wat een prachtige feestelijke kaart krijgt ze van je moeder!
Groetjes Trudy

Diny zei

Prachtige kaart Nancy.....en gefeliciteerd met je dochter! Groetjes Diny