analytics

vrijdag 30 oktober 2020

een kaart en een stoeltje voor Arthur

Dag bloggers,

Voilà, mijn 2 verlofdagjes zitten er weeral op. Vandaag hoop ik wat te kunnen schilderen want dat is er gisteren niet van gekomen. Normaal zouden we vanmiddag op weekend vertrekken naar een bungalowpark maar dat hebben we voor de 3de keer moeten uitstellen om welgekende reden. We zouden in april Laura's verjaardag vieren en nu is het alweer uitgesteld en jawel, naar april deze keer. Het zal een uitgesteld verjaardagsfeestje worden maar dan net een jaar later... 

Vrijdag vandaag en stoeltjestijd... Deze keer maakte ik er ook een kaart bij naar voorbeeld van het geboortekaartje... 't was geen gemakkelijke opdracht deze keer. Aquarellen is niet echt mijn ding maar hé, het lijkt er tenslotte wel op en de opdrachtgever van de kaart was tevreden... 

Voor de naam op de kaart heb ik het lettertype zo goed mogelijk benaderd maar op het stoeltje heb ik de naam net zoals op het geboortekaartje geschilderd. En de kleur heb ik ook helemaal juist gemengd gekregen, altijd fijn als het origineel zo goed mogelijk benaderd kan worden... 





1 opmerking:

Anita van Deur zei

Prachtig Nancy, mooi stoeltje en kaartje.
Fijn weekend xx