analytics

woensdag 28 oktober 2020

Kleurenkaartenteam schakel 10 - Turkoois en goud

Dag bloggers,

Ik was deze maand wel heel last minute... Drukke weken, drukke weekends met veel werk... Maar vandaag heb ik een vrije dag en het was ingepland dat ik vanmorgen mijn kaart nog kon maken, wat ik ook deed... Maar zo vroeg fotograferen terwijl het nog donker is, en zonder mijn fotohoekje in mijn ateljee is moeilijker... Het was wat geknoei, maar met een hallogeenlamp in mijn linkerhand en mijn camera in mijn rechter, is het me toch gelukt om een aanvaardbare foto te maken... Zelfs het goud komt goed uit op de foto. Misschien zie je iets minder goed dat de lijntjes tussen het goud ook turkoois zijn en niet wit... Ik probeer straks nog een foto bij daglicht te maken, misschien is die beter... 
En ook al was het eerst niet mijn bedoeling om een kerstkaart te maken, ik had niet echt inspiratie om er iets anders mee te doen vanmorgen... Maar hé, zo heb ik dit jaar dan mijn allereerste kerstkaart gemaakt... 


Willen jullie vandaag ook even bij iedereen van het KKT langs gaan? Hieronder alle deelnemers. Met dank aan Martina voor de organisatie van dit team. Ook met dank aan Anita voor het kiezen van goud bij het turkoois van vorige maand!

23 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

toffe kerstbomenstans Nancy. mooie kaart voor het KKT!
Groetjes
Nancy

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje in deze KKT kleurtjes Nancy....je kan inderdaad het goud heel mooi zien schitteren...
groetjes Rosina

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje Nancy. Heel leuk in deze kleuren. Fijne dag xx

Sarah zei

Proficiat, je eerste kerstkaart. En hij is mooi! Succes met je dag, die al vroeg begon. Xx

Jantine zei

Heel leuk deze kerstkaart in de KKT kleuren, ik vind ze er verrassend geschikt voor. Fotograferen is extra lastig met glanzend materiaal, knap gedaan toch!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je vanochtend vroeg al gemaakt Nancy!
Groetjes Diny

Petra-loves-paper zei

Hiep hiep hoera voor je allereerste kerstkaart annex last minute KKT kaart, het is weer een beauty hoor 😍 groetjes Petra

Femminde zei

Jij presteert juist prima onder druk, daar ben ik helemaal niet goed in. Top kaartje is het geworden.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nicole Parmentier zei

Je eerste kerstkaart is meteen een beauty in deze KKT kleurtjes. Het goud is moeilijk te fotograferen vooral in de avond maar het is je toch nog goed gelukt. Fijne woensdag!

Laurespage zei

Eenheden mooie, geslaagde en strakke kaart Nancy. Ja soms lukt het niet zo goed om te fotograferen. Ik vind dat mijn goud ook niet zo goed tot zijn recht komt. Het was gisteren ook al donker toen ik de foto nam.
Maar het is wat het is. Groetjes en geniet nog van je vrije dag.
En hou het vooral gezond. Laurette

Marfien zei

Knap dat je toch nog een momentje vond voor het KKT, tof kaartje Nancy, leuke stans heb je gebruikt

Marijke zei

Wat een leuk kaartje en wat een leuke stans is dit! Je hebt mooi papier gebruikt erachter en een kerstkaartje is nooit weg! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Er is toch nix mis mee om een kerstkaart te maken? Het is nog een mooie ook!
xxx Margreet

!neke zei

Super gave stans heb je gebruikt !
Prachtige kaart!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk gedaan, een kerstkaartje in de KKT-kleuren!

Henriët zei

Een hele mooie kerstkaart in de gevraagde kleuren. Mooi ook met de gouden strik.
Groetjes van Henriët

Creatiels zei

Mooi kersttafereel heb je gemaakt. En ja soms lukt foto's nemen niet zoals je het wil, maar ja. Je kaartje is wel geslaagd. Groetjes en hou jullie gezond
Els

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kerstkaart, goed bedacht om dit zo te maken, de goudkleurige achtergrond is natuurlijk heel feestelijk..het pas precies bij het KKT. Groetjes Ingrid

Nelleke zei

Mooie kaart is het geworden, ook al had je geen inspiratie. Achtergrond is leuk, ik zag deze ook bij Femminde. Mooi idee voor de volgende maand. Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

ale, goed dat ik je kan motiveren om aan je kerstkaartjes te beginnen, ook al was dat niet de bedoeling hahahaha ! leuk kaartje is het geworden, geslaagd kaartje
bedankt voor je deelname alweer deze maand,
grtjs,martina

GerJanne zei

Het is toch goed te zien, ondanks het kunst- en vliegwerk wat je moest doen voor de foto. Mooi kaartje!

Caroline zei

heel erg geslaagd groet Caroline

Epie zei

Prachtige kerstkaart Nancy , ik hou van die boompjes
Kerstgroetjes .....Epie