analytics

dinsdag 4 juni 2019

lentefeest Jelle

Dag bloggers,

Ja, ik heb dus te vroeg victorie gekraaid hé... Vorige week dacht ik dus dat ik vanaf mijn pc op 't werk terug kon reageren op andere blogs. Dat heeft dus maar 1 dag gewerkt... gisteren ging ik enthousiast een berichtje posten en het werd dus terug geblokt...
Ik doe mijn best, maar vanaf thuis is het zo moeilijk. Ik moet steeds zo vroeg weg en ben laat thuis... en de weekends zijn zo gevuld...

Deze week probeer ik wat lentefeestprojectjes te posten... Als ik wacht tot de maand mei aan de beurt is, is het bijna kerstmis dus neem ik ze er even tussendoor...

Jelle deed een lentefeest en had een super leuke uitnodiging... Of ik daar iets mee kon doen... En zo'n uitdaging neem ik steeds heel graag aan...
Spijtig genoeg kwam er noch van het feestvarken, noch van zijn ouders iets van reactie... Dat vond de gever wel spijtig... zelfde verhaal twee jaar geleden bij de kaart voor zijn zus... Nu ja, gever en maker waren wel tevreden... haha!!

Papier: Bazzil
Letters: Memory Box
Tekstballon: Spellbinders



De achterkant van de uitnodiging werd de binnenkant van de felicitatiekaart...


3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe 'lift' van de uitnodiging!
Nancy

GerJanne zei

Jammer dat ze dan niets laten weten, he? Maar de gever was heel tevreden en dat kan ook niet anders met zo'n gave uitnodiging!

Enny zei

Oh, dat heb je supertof gedaan Nancy, jammer dat er geen reactie van het "feestvarken" kwam... En jammer dat je niet meer van je werk kan reageren (was bij mij vroeger ook zo), we hebben er alle begrip voor, dat je het thuis te druk hebt om overal te kijken. Groetjes, Enny