analytics

vrijdag 7 juni 2019

communie Juul

Dag bloggers,

Het is al vrij laat als ik dit bericht schrijf... Was al wel vroeg wakker maar Eva ook... En dan is poetsen niet zo gemakkelijk. Maar ondertussen is het behoorlijk proper en ligt Eva terug in bed... Gelukkig was Elise thuis en even taartvrij zodat ze wat geholpen heeft...

En dan kunnen we er nu invliegen. Dochter Jolien is net gearriveerd omdat zij een project voor school moet maken en daar heeft ze een goede snijmachine voor nodig... Gelukkig hebben we dat in huis.
En na mijn post ga ik ook verder werken aan mijn nieuw project... Tot ik straks met Eva naar het schoolfeest bij haar mama op school ga...

Eerst nog een voorlaatste communiekaartje. Maandag nog een groot communieproject en dan kunnen we dat hoofdstuk ook weer afsluiten...

Juul deed vorige week nog zijn eerste communie. Zijn bonnie vroeg me om een kaartje te maken en ik gaf er zelf ook ééntje mee... Mijn kaart zie je binnenkort nog... Dat van bonnie Vera is deze geworden...

Toen Juul zijn broer Arno zijn eerste communie deed, maakte ik uitnodigingen met aapjes. Juul heeft toen besloten dat hij varkentjes wou met zijn communie... En toen hij het kaartje kreeg, wist hij dat zelfs nog...

Papier: Bazzil
Varkentjes: Marianne Design
Letters: Die Namics
Gras: Die Namics


Fijn weekend allemaal! Tot maandag voor taarten, kaarten en een filmke (als alles goed verloopt toch...)

1 opmerking:

Margo zei

Wat een superleuke en vrolijke kaart ! Heel tof !
Ja met zo'n kleine wielewaal in huis, kan de planning wel eens in duigen vallen ...
Fijn weekend !
Groetjes
Margo