analytics

woensdag 26 juni 2019

KKT - schakel 6 - Kobaltblauw en koper

Dag bloggers,

Weeral eind van de maand en ook woensdag. Dan kleurt blogland elke keer weer in twee dezelfde kleuren... Althans op mijn sidebar toch... Want dan zijn we met een heleboel die een kaart maakte voor het kleurenkaartenteam van Martina. 
En deze keer was het Nelleke die koper koos bij kobaltblauw. En laat mij nu echt een koper-fan zijn... haha wat papier betreft toch...
Omdat ik nog een communiekaartje moest maken voor stoere Juul, deed ik het meteen met deze kleuren. Het kaartje is al even bij de ontvanger maar de foto heb ik nog... 
De ervaring leert mij dat koper fotograferen niet altijd gemakkelijk is. Maar met de juiste lichtinval lukt het wel... 

Deze kaart kreeg een koper rand tussen de 2 witte lagen en ook onder de blauwe strook. Dan ook de letters en het manneke onderaan zodat het feestvarken er uit springt tussen zijn vriendjes... 

Papier: Bazzil en Jen Compen
Letters: Die Namics
Touwtje uit voorraad



Vandaag zijn er 25 deelnemers. Gaan jullie hen allemaal een keer bezoeken en laten jullie meteen overal een reactie achter? Altijd fijn om te lezen en het geeft een extra stimulans om er mee door te gaan... 

1.Colien10.Ans S.19.Claudia
2.Crea Nancy11.Linda T20.Ger Janne
3.Mariken12.Nancy-tisallemaalhandwerk21.Bep
4.Jantine13.els van herck22.Annemarie en Merit
5.Marfien14.Margreet23.Yvonne
6.chantal verhoeven15.Laure’s Page24.Petra
7.Rosina16.Caroline25.Nicole
8.Sarah17.Diny
9.nelleke18.Femminde

19 opmerkingen:

chantal zei

Keitof gedaan.
Dat manneke is super. Leuke kaart
Liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

wat een leuke feestelijke communiekaart in deze KKT-kleuren!
groetjes
Nancy

Marfien zei

Wat een feestelijk kaartje, echt GAAF!

Jantine zei

Wat een gaaf communie kaartje. Grappig die rij kindjes met het feestvarken in koper!
Groetjes,
Jantine

Femminde zei

Wat een mooi bedachte kaart voor een communie. Echt heel gaaf.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Heel orgineel met die kindjes en 1 in koper! Tof!

Nicole Parmentier zei

Wat een supertof communiekaartje heb je gemaakt voor het KKT!!! Ik vind hem echt prachtig en heel feestelijk in deze kleurtjes!

martina's kaartjes zei

die is helemaal leuk geworden ! mooi gemaakt,
heb mezelf dus niet aangemeld... pfff
bedankt voor je deelname alweer,
grtjs,martina
x

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke kaart Nancy! Mooi voor deze gelegenheid in de KKT-kleuren!

Rosina zei

Een prachtig communiekaartje in deze kleurtjes Nancy...zo leuk dat 'koperen'manneke tussen al die andere kindjes

KNAP gedaan!!!
lieve groetjes
Rosina

Diny zei

Wat een gaaf communiekaartje Nancy!
Groetjes Diny

Ans S. zei

Super gaaf communiekaartje, heel leuk met dat koperen kereltje er tussen.

Groetjes Ans

Petra-loves-paper zei

Ach wat een super leuk kaartje zo! Groetjes Petra

Petra-loves-paper zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Superleuk Nancy. Goed bedacht.

Margreet zei

Wat een toffe kaart, Nancy. Superleuke stand en dat koperen menneke springt er leuk tussenuit!
xxx Margreet

Creatiels zei

het is me gisteren niet gelukt om een blogronde te doen.
wat een leuk idee, het mannetje springt er letterlijk uit. mooi resultaat
bedankt voor je reactie op mijn blog
fijne dag nog
Els

Caroline zei

schitterende communie kaart, groetjes Caroline

farmerblog zei

Een wat later reactie op het KKT kaartje maar hier ben ik dan toch nog. Leuk bedacht om er een communikaartje van te maken. Goed gelukt. Balen van je werk, ja ik ben weer bijgelegen...maar werk loopt ook niet weg hoor. Ik hoop dat e het los kunt laten. Groetjes, Nelleke