analytics

vrijdag 3 november 2017

Frank & Cindy

Dag bloggers,

Gisteren hadden we weer een super leuke workshop. 8 adventsbomen werden er gemaakt... Bij sommigen bloed, zweet en een pak concentratie, maar het resultaat mocht er dan ook zijn!

Ondertussen zijn Laura en ikzelf ook aan onze 10-daagse kerstkaarten-en-doosjes-marathon begonnen. Als je ons zoekt, wij zitten hermetisch afgesloten in onze ateljee... enkel telefonisch te bereiken...

Vandaag krijgen jullie een kaart te zien, die ik nog maakte om Frank en Cindy te feliciteren. Ik maakte een hele tijd geleden hun huwelijksaankondigingen.
Nu maak ik wel meer kaarten naar voorbeeld van huwelijksuitnodigingen, maar een kaart namaken die je zelf maakte, niet altijd simpel om dat te overtreffen...
Maar deze vond ik zelf toch wel geslaagd in zijn opzet...
Ondertussen zijn die twee aan hun uitgestelde huwelijksreis bezig en zitten ze op dit moment in Vietnam... Wou stiekem dat ik mee had kunnen gaan, ik heb er een paar dikke vriendjes wonen...

Papier: Bazzil
Embossingfolder: Tim Holz
Letters: Die Namics - oit een superkoopje op een beurs met hulp en samenzwering van Martina... (en nu eindelijk nog eens gebruikt)


Dit waren hun uitnodigingen...


En deze had ik ook nog niet getoond, bellenblaasbusjes die ze uitdeelden aan de kindjes die bloemen kwamen afgeven...
Graffiti-logo werd ontworpen door onze jongste dochter Jolien.

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er weer top uit ! (vind hem eigenlijk leuker dan de uitnodiging - bloos).
grtjs,martina
x

Jantine zei

Heel leuk, Nancy.
Groetjes,
Jantine

Ellen zei

Gaaf met die grote letters!

Mariken zei

Wat leuk en stoer is dit, supertoffe letters! En...dank je wel voor je post, je kaartje staat, na een grote reis, bij mij op de kast, hartstikke leuk!! Fijne avond!