analytics

dinsdag 8 augustus 2017

Patsy & Benny

Dag bloggers,

Een poosje geleden kreeg ik de vraag om een trouwkaart te maken. Ik kreeg geen uitnodiging als voorbeeld maar ze moest heel landelijk zijn, zonder poespas en zonder afbeelding... Ik kreeg enkel de namen van het koppel en de datum. 't Moest ook heel snel gaan, kreeg de opdracht pas de avond er voor... En ik maakte deze, wist niet of ik er wel tevreden over was.
Maar de reacties van de gevers en die van de ontvangers waren super... En daar doen we het voor...

Papier: Bazzil
Letters: Kaiser Kraft
Cijfers en &: Memory Box
Hoeken: Hoektang en pons


3 opmerkingen:

Charlotte zei

Krant en wit vind ik altijd zo een leuke combinatie voor een huwelijk. Stijlvol en toch niet stijf. De hoekpons die je gebruikte vind ik ook erg leuk!
Groetjes
Charlotte

Jantine zei

Heel mooi. Knap gedaan zo op het laatste moment. Mooie trouwdatum! (Wij zijn getrouwd op 17-06-06 :-))
Groetjes
Jantine

Diny zei

Erg leuk Nancy.....goed opgelost!
Groetjes Diny