analytics

dinsdag 15 augustus 2017

moederdag

Dag bloggers,

Veel te laat, ik weet het...
Vanmorgen kon ik nog niet posten want ik had mijn moederdagkaarten nog niet klaar... Dan heb ik die voor de middag gemaakt en kwam het er niet meer van om ze te posten. De kinderen stonden hier met een verrassingsontbijt en zijn de hele dag gebleven, lekker druk dus...
Met moederdag, ja in Antwerpen vieren wij dit op 15 augustus, komen steeds mijn moeder en mijn twee schoonmoeders met schoonvaders eten.
Ja, door mijn 2 huwelijken heb ik er twee sets aan overgehouden...
We maken dan steeds mosselen voor 'de bomma's' maar alleen mijn moeder lust mosselen, de twee schoonmoeders krijgen dan iets anders voorgeschoteld. Maar de 2 schoonvaders zijn steeds heel blij want die zijn er wel dol op en krijgen ze thuis nooit omdat de vrouwen het niet eten...

Dus, feest vandaag... Met de oude garde en de kinderen samen, zaten we toch weer met 14 aan tafel. En dan was de bende nog niet compleet...

Voor oma, bomma en moeke maakte ik deze kaart in 3-voud... Ze waren weeral tevreden... Fotokwaltiteit is niet zo ok, wegens foto aan tafel in plaats van in mijn ateljee... helaas...

Papier: Bazzil en Action
lintje uit voorraad
Snijmal vogel 2dehands


3 opmerkingen:

Angelique zei

Geweldig dat je gewoon met je moeder en twee schoonmoeders (en vaders) aan tafel kan zitten. Was weer huisje vol. Prachtig kaartje maakte je voor ze.
Wat zien Nora's cupcakes er geweldig uit en een hele mooie kaart met de eenhoorn.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Mooi idee! Je kaartje is mooi enverschik kun je dan beter niet maken, hè?
GerJanne

Sarah zei

Wat een gezellig verhaal!! Mooi kaartje!