analytics

dinsdag 29 augustus 2017

kookboekje

Dag bloggers,

Ik laat jullie nog heel even in spanning. Vrijdag krijgen jullie het hele geboorteproject te zien, beloofd...

Eerst krijgen jullie nog mijn projecten van het DT van 'in 't Woefke' van de maand augustus te zien.
Het thema van deze maand was 'eten en drinken' en we gingen ook een boekje maken, dus was een kookboekje vrij logisch.

Hier heb ik toch even over moeten nadenken want ik begon met niets en heb elk blad zelf gestempeld, gesneden en beplakt... Boekje ingebonden met de Zutter

Papier: Bazzil en Pebbles
Stempels: My Favorite Things
Stempel gelijnde bladen: Impression Obsession
Letters: Die Namics
Ringen: Zutter









7 opmerkingen:

Charlotte zei

Leuk projectje Nancy!

Crealin zei

Waaw Nancy, dit is echt super mooi van begin tot einde!

Jantine zei

Wat een gaaf kookboekje, Nancy! Zo mooi gemaakt en bracht! Geweldig!
En spannend, dat geboorterecht!
Groetjes,
Jantine

Sarah zei

Echt geweldig. Bond je dat zelf in met die ringen, hoe doe je dat?
Ik vind het een pracht exemplaar!!

!neke zei

Heel leuk !!!!!!!

GerJanne zei

Oh... Nancy, wat gaaf! Ik vind het een super kookboekje. Ik heb er meer dan 100, maar zo een mooie, nee!!
Helemaal te gek!
Groetjes,
GerJanne

Diny zei

Wow.....wat een super GAAF receptenboekje heb je gemaakt Nancy....prachtig!
Groetjes Diny