analytics

donderdag 27 augustus 2015

Caroline en Djiby - kadoosjes

Vandaag gaat officieel mijn laatste verlofdag in. Vanaf maandag ga ik terug aan het werk. En om mijn verlof op een leuke manier af te sluiten, ga ik vandaag met enkele vriendinnen naar de Kaartenbeurs in 's Hertogenbosch... Holland, here we come!!

Even terug naar het huwelijksfeest van dochter Caroline en schoonzoon Djiby...

Om de gasten te bedanken en ze een souveneniertje mee te geven, maakte ik een serie doosjes met vlindersluiting... Sober, wel bijpassend bij de uitnodiging...

Papier: Bazzil
Snijmal doosje: Memory Box
Snijmal letters: Memory Box






3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk hoe je de letters hebt verwerkt!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Ooh....wat leuk gedaan Nancy.....de letters zijn inderdaad mooi verstrengeld!
Groetjes Diny

Rosina zei

Dat zijn hele leuke bedankdoosjes geworden Nancy...leuk gedaan met die letters...

groetjes Rosina