analytics

woensdag 19 juni 2024

pandakaart voor Lore

Dag bloggers,

Soms gebeurt het dat je ergens een oproep leest om een kaart te sturen naar iemand die dat kan gebruiken. Dat was zo een paar weken geleden op de blog van Ank. Zij was de buurvrouw van Lore en ze schreef dat die ziek is, erg ziek. Moedig is ze wel en haar lieve buurvrouw had haar ook al een aantal kaarten gestuurd. Dus deed ze een oproep met de vraag of er nog kaartenmakers waren die dit wilden doen. En daar werd meteen op gereageerd. De oproep van Ank vind je hier: klik (wie weet zijn er nog mensen die hierop willen reageren)
Belangrijk om weten is, dat Lore erg van panda's houdt. 

Een poosje geleden kreeg Ank al foto's van alle kaarten die waren aangekomen. Zelf had ik er pas deze maand tijd voor en mijn kaart is ook al even weg. Gisteren zag ik bij twee blogsters ook een pandakaart voor Lore staan en bedacht me dat ik haar kaart nu ook kan posten. Ze zal wel aangekomen zijn ondertussen. 

Lore had al wel meer kaarten met de panda van Marianne Design gekregen maar ze waren allemaal anders. Ik heb vooraan een schudgedeelte gemaakt met bamboe op de achtergrond en witte en zwarte schudbolletjes. De kaart kan open draaien en aan de andere kant nog een panda voor bamboe... Haar naam mocht groot en stoer in zwart. Want een stoere madam is Lore wel... 
Onderaan zie je dat ik ook nog een groene omslag vond. Daar stempelde ik de bamboe ook nog op. 






7 opmerkingen:

Sarah zei

Hey Nancy, de jouwe is ook leuk. Nu heeft Lore zeker twee panda's uit België. Ze passen goed bij elkaar van kleur. (De mijne is nog onderweg). Lieve groetjes

Anita van Deur zei

Prachtige kaart voor Lore! Fijne dag.

Bernadet zei

Oooh Nancy, wat een gave kaart heb je gemaakt voor Lore. Mooie kleurencombi en wat een leuk modelletje ook.
Ik lees dat die kleine Lore heel veel kaartjes krijgt. Das toch super voor haar. Vreselijk toch ook dat die kleine meid zo ziek is.

Kaartenkraam zei

Het is een superleuke kaart die je voor Lore hebt gemaakt. Daar is ze vast heel blij mee. Ik zal binnenkort weer een update over Lore geven op mijn blog.

groetjes van Ank

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke patroon en de leuke details
groetjes ellen

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart met de panda.
En ook haar naam erop.
Geweldig.
groetjes Marjan.

GerJanne zei

Zo leuk deze kaart voor Lore! Die gaat ze geweldig vinden! Ik ben benieuwd hoeveel kaarten ze al heeft gekregen!