analytics

donderdag 27 juni 2024

elke donderdag een kerstkaart - op de maan in winternacht

Dag bloggers,

Als je vroeg opstaat, kan je gewoon lekker vroeg aan de dag beginnen. Ik ben een uur geleden beneden gekomen en heb meteen alle deuren open gezet. Ondertussen is heel de benedenverdieping al gedweild. Het is nu lekker fris binnen. Over een uurtje ben ik weg. Dan doe ik alles weer dicht en blijft het koel binnen. 
Ondertussen zit ik mijn bericht hier te schrijven met een bril die stuk is. Gisteren is er een oor los gekomen. Maar mijn andere brillen liggen in mijn ateljee en het is daar nog nat. Dus blijf ik nog maar even zitten... 

Er lag al enkele weken een mooie kerstkaart te blinken op mijn tafel. Het is er eentje die mijn jongste dochter jaren geleden van een vriendin kreeg, dus echt bijhouden moest ik ze niet. Maar ik wou er toch een keer iets mee doen. Het is volgens mij de allereerste keer dat ik een gekregen kaart recupereer. Maar bij deze mocht het een keer vond ik zelf. En zo heb ik toch nog een extra kaart voor thema 'winternacht'...
De afbeelding vroeg niet meer dan een glittertekst en wat extra sterren er bij. De rest spreekt voor zich... 


Hiermee doe ik graag mee aan 52 weeks to Christmas. Straks maak ik vast en zeker nog een blogrondje.

10 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Mooie kaart met een prachtige afbeelding.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het schattige plaatje zonde om niet te gebruiken
leuke details heb je toegevoegd
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige winternacht kaart, heel lief plaatje..
lekker he vroeg op hier ook al een heleboel gedaan thuis met alles open.
Nu ben ik bij Merit thuis oppas ochtend op Nomé.
Je vroeg naar onze schuur die is 7 bij 3 meter...wordt gebruikt voor tuinmateriaal, maar staat ook een werkbank in, dus worden ook de nodige klusjes uitgevoerd.
Fijne dag vandaag. Lieve groetjes en gezellig dat je er bij bent vandaag.
Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje! Liefs Anita

GerJanne zei

Schattig kaartje. Soms zijn de gekochte kaartje zonde om weg te gooien en kun je er een mooie nieuwe van maken. Je was lekker vroeg vandaag! Fijn met de warmte!

marian zei

Inderdaad een super schattige aart en helemaal volgens het thema.
Succes met werken en
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Een mooi recycle kaartje heb je gemaakt! Af en toe doe ik dat ook eens omdat het dan een kaart is die nog een tweede keer mag showen, maar meestal ook niet! een lief kaartje en gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Diny zei

wat een super mooi kaartje Nancy!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi plaatje, ik begrijp wel dat je die kaart bewaard hebt en je hebt hem nu heel mooi een tweede leven gegeven Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Prachtige kaart !!!!
groeten Ineke
DT52WTC