analytics

maandag 24 juni 2024

kleine dingen brengen groot geluk

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij hebben genoten van 2 verjaardagsfeestjes. De kaarten die ik daarvoor maakte, volgen nog...
Ik heb er ondertussen al een hele opruimronde opzitten na het drukke weekend. Nu ik zonder poetshulp zit, moet ik zien dat ik de volgende dagen een rondje met de dweil kan doen... In het weekend lukt dat meestal niet, dus zal voor of na het werk moeten gebeuren... 

Een tijdje geleden maakte ik een hele reeks kaarten met engelen, dit op verzoek. Ik maakte er een heleboel, dus volgen er nog wel een aantal... De mooie teksten van Nellie Snellen passen er altijd wel bij. 
Op deze kaart een gelukspoppetje in de vorm van een engel. Lastig om op te sturen maar wel fijn om te geven. Ik gaf er onlangs zelf eentje aan een lieve vriendin, ze was er blij mee...

4 opmerkingen:

Diny zei

Wat een mooi kaartje Nancy....leuk met het engeltje!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Heel mooi je kaart. Wij zijn erop uitgeweest en zijn gaan uit eten bij een Libanees restaurant, heerlijk was het.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje heel stijlvol leuk het geluks engeltje ik heb zo'n poppetje aan mij tas hangen
groetjes ellen

GerJanne zei

Mooi dat gelukspoppetje als engeltje. Prachtige tekst ook!