analytics

dinsdag 4 juni 2024

Axelle 6

Dag bloggers,

Ik ben wat later dan gewoonlijk vandaag... Maar daarom niet minder enthousiast. 
Voor vriendin Vera maakte ik een tijd geleden deze kaart. Kleindochter Axelle werd 6 en ik mag al van bij haar geboorte verjaardagskaarten voor haar maken. Dit jaar gebruik ik graag de schudletters voor jarige kinderen, dus ook zij kreeg een kaartje hiermee. Deze worden altijd heel enthousiast onthaald, weet ik... Voor Axelle werd het een roze versie met hartjes.

3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schudletters en cijfers leuk idee
groetjes ellen

GerJanne zei

Oh superleuk! Als ik heel veel kinderkaarten zou moeten maken, dan zou ik zeker die cijfers kopen....zo leuk!

Bernadet zei

Ooow wat is dit geweldig leuk Nancy!
Lekker rose voor Axelle. en dan als kers op de taart de shaker.
oe leuk dat je al vanaf haar geboorte een kaartje voor haar mag maken.