analytics

vrijdag 23 april 2021

zwanger

Dag bloggers,

Ik hoop dit weekend veel in mijn ateljee te kunnen doorbrengen want doordat ik de voorbije weken vooral bezig was met sorteren van mijn materiaal en het inladen van de kast, bleven de creatieve uitspattingen op een laag pitje staan...  Dus mogen er nu dringend terug kaarten gamaakt worden... 

Normaal probeer ik op vrijdag steeds een babyprojectje te tonen maar momenteel staan er geen te wachten... Maar voor de babies geboren worden, is er natuurlijk eerst een zwangerschap aan te kondigen... 
En daar zijn ook felicitatiekaartjes voor... Deze heb ik de afgelopen tijd gemaakt... Wel steeds hetzelfde model, maar met andere leuke papiertjes...  Ik blijf deze mal geweldig vinden, hij doet me denken aan de zwangere barbie die mijn dochters vroeger hadden, die buik kon je open maken en dan zat daar ook zo'n babietje in... 

Deze gingen naar 3 blije mama's-in-spé...





2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O, ja die barbie ken ik ook nog heb ze vaak in de winkels zien staan maar nooit gekocht voor mijn dochter. Mooie kaartjes Nancy met het leuke dp. fijn weekend liefs xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje leuk om steeds ander papier te gebruiken, die barbies die je bedoeld ken ik ook nog was zo leuk zo'n piepklein babietje wat je dan uit de buik kon halen
groetjes ellen