analytics

woensdag 14 april 2021

Mickey en Minnie uitdaging

Dag bloggers,

Op 14 februari bestond mijn blog 10 jaar. Ik had een oproep gedaan om voor die gelegenheid een kaartje te krijgen. En daar hadden jullie wel oren naar. Liefst 14 zelf gemaakte kaartjes vielen in mijn brievenbus. En daar hebben Eva en ikzelf enkele winnaars van gekozen die ondertussen iets leuk mochten ontvangen. 

De éne al wat sneller dan de andere maar uiteindelijk kreeg iedereen een briefje of pakketje terug. En daar zat ook een uitdaging in. Iedereen kreeg een aantal snijmalletjes van Mickey en Minnie... één setje kreeg iedereen hetzelfde en daarnaast kreeg iedereen ook nog een tweede en die waren allemaal verschillend. 

De uitdaging was om er allemaal één of meerdere kaartjes mee te maken en die allemaal op dezelfde dag te posten. De eerste datum was niet haalbaar omdat niet iedereen de omslag tijdig kreeg. De hoofdprijs was zelfs 5 weken onderweg. 

Toen ze dan allemaal aangekomen waren, was het puzzelen om een nieuwe datum te vinden zonder dat iemand ook maar een DT-project moest posten of mee deed aan kerstkaarten, kleurenkaarten of andere uitdagingen. En ik denk dat vandaag, net 2 maanden na mijn 10-jarig bestaan zowat bijna de enige dag was dat iedereen kon... 

Dus... dit gezegd zijnde... hier is mijn zoveelste Mickey-Minnie-kaart... En daaronder de lijst met de deelnemers die ook vandaag hun kaarten laten zien... 


Dankjewel allemaal voor jullie deelname! Het zou fijn zijn dat iedereen even bij elkaar gaat kijken en een reactie achter laat! 


Cindy: (kan nergens jouw blog vinden, stuur je me hem nog door aub?)

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart Nancy met het hartjes papier in het midden. fijne dag xx

Nynke zei

Wat een leuk en lief idee van jou! Jouw kaartje is erg mooi geworden. Dat rood met wit past er prachtig bij.
Groetnis Nynke

Caroline Cards zei

Een leuke kaart en dat Mickey kopje als 'O' vind ik geweldig! Ik vond het een echte uitdaging en heel leuk om hieraan mee te doen!
Een fijne dag en groetjes, Caroline

Margo zei

Wat een schattige kaart en echt een heel erg leuke uitdaging, dankjewel.
Ik vond het echt tof om hiermee aan de slag te gaan.
Groetjes
Margo

Diny zei

Wat een super gave opdracht Nancy....en leuk om al die mooie kaartjes vandaag op de blogs te zien verschijnen.
Jij hebt er ook weer een prachtig kaartje van gemaakt.
Mijn kaartjes gaan deze keer niet naar Australie maar zijn voor onze twee kleinkinderen in Nederland.
Lieve groetjes en tot gauw weer,
Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje heb je weer gemaakt met de mickey en minnie zo leuk met het hartjes papier, mijn kaart staat ook op mijn blog
ik vond het leuk om mee te doen
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Zo'n verschrikkelijk leuk idee! Ik heb inmiddels al een aantal kaarten gezien en ze zijn allemaal heel leuk met mijn favoriete Disney figuurtjes!
Jouw kaart is ook heel mooi geworden.

groetjes van Ank

Rosina zei

Het was een geweldig idee Nancy, zo een leuk idee en wat hebben ze er prachtige kaartjes mee gemaakt
Ook jouw kaartje is weer super schattig...heel mooi samengesteld met mooi bijpassende designpapier
groetjes
Rosina

Margo zei

Intussen ben ik langs alle blogs geweest, zo leuk om te zien hoe verschillend de kaartjes allemaal zijn geworden, wat een tof idee was dat.
Groetjes
Margo

Nicole Parmentier zei

Wat een superleuke uitdaging was dit Nancy! Ik was zo blij verrast met je leuke pakket en ben er toen ook meteen mee aan de slag gegaan. Jouw kaartje is zoals gewoonlijk weer prachtig!! Natuulijk ben ik ook reuze benieuwd naar wat de anderen hebben gemaakt, ik ga snel verder hoppen!

GerJanne zei

Erg leuk was het om te doen en ook om de andere kaarten te zien. Ik moet er nog een paar. Jouw kaartje is ok weer erg leuk.
En ja de minnie en mickey komen vast nog een keer langs op een ander kaartje...dank je wel nogmaals.

Colien zei

Wat leuk om al die Mickey en Minnie kaartjes te zien, ook jouw kaartje is tof!
grtz Colien