analytics

maandag 12 april 2021

Een kaart en een taart 283 - Erik 30 jaar dienst

Dag bloggers,

Collega Erik was een aantal weken geleden 30 jaar in dienst. En dat mocht gevierd worden. Nu ken ik hem van dag 1 dat ik in onze firma ben beginnen werken en ook dat is al 20 jaar geleden... Doordat ik eerst een jaar als interim heb gewerkt, ben ik pas op 1 januari 2022 officiëel 20 jaar in dienst maar ik loop er al rond van 15 november 2000... 

Erik werkt op onze afdeling in het Antwerpse en dus mochten wij zelf een verrassingsfeestje organiseren. Ik heb aan dochter Elise gevraagd om voor hem een taart te maken... Enerzijds met de cijfers die ik gebruikte op mijn kaart (zij maakte deze na in chocolade), anderzijds met de 6 logo's die ons bedrijf de afgelopen 30 jaar had... 

En vandaag krijgen jullie mijn eerste kaart bij deze taart te zien... 




En de taart... Dat het een chocoladebommetje was... Maar wel super lekker!!! En de aanwezige collega's hebben er van genoten...

Wil je meer zien van dit lekkers? 
Sinds kort is Bakkerin Elise van naam veranderd. Je kan haar nu vinden onder: De Bak Ster

5 opmerkingen:

Nynke zei

Toffe kaart en fantastische taart! Daar zou ik mijn tanden wel in willen zetten.
Groetnis Nynke

Anita van Deur zei

Stoere kaart Nancy, en de taart die ziet er super uit. Ik ben even wezen kijken op de bakster mooi ziet het eruit.
Fijne dag liefs xx

Diny zei

Wow.....dat ziet er prachtig uit....maar ook heerlijk!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Een hele leuke mannenkaart. Het lijkt er op dat je het DP zelf hebt gemaakt en het emboss en deboss gedeelte hebt gebruikt, heel leuk! Die taart is geweldig en ziet er heerlijk uit!
groetjes, Caroline

Jantine zei

Wat leuk, weer eens een kaart en een taart. Heel feestelijk en smakelijk ziet het er allemaal uit. En wat veel logo's heeft jullie bedrijf gehad zeg.
Groetjes
Jantine