analytics

woensdag 11 december 2019

Nieuw huis en verjaardag Pascal

Dag bloggers,

Goh, wat is mijn pc traag vandaag... Hoop dat ik dit bericht nog kan posten voor ik moet vertrekken...

Kennen jullie dat ook? Een feestje met een dubbele reden?
Sigrid en Pascal waren net verhuisd en die laatste werd 45... dus tijd om te vieren...

Vriendin Inge mocht er naartoe en wou een leuke kaart. Ze bezorgde mij de uitnodiging en dit is wat ik er van maakte...

Papier: Bazzil en ribbelkarton
snijmallen: Memory box en Craft Emotions





En Inge kreeg van mij een wit potlood in leen... Daarmee kon ze dan op het zwarte papier hun namen schrijven om helemaal in de stijl te blijven... 

2 opmerkingen:

Sarah zei

Leuk gedaan!

GerJanne zei

Ja dat ken ik wel! Dat kost vaak ook denkwerk. Jij hebt een supermooie kaart gemaakt!