analytics

donderdag 5 december 2019

52 weeks to Chrismas - kerstuiltje

Dag bloggers,

Stil in blogland... zelf geen tijd om te bloggen en blijkbaar ook weinig bezoekers... Ik begrijp het wel, 't is dan ook een drukke periode... Op mijn werk en hier thuis toch zeker wel... Ik probeer straks wel een kerstkaartenronde te doen... Nu snel vertrekken want het is echt wel druk en er zijn nu ook richting Brussel werken aan de gang...

Voor het DT van november maakte ik nog deze kerstuil... Ik toon hem graag op de 52-weeks to Christmas-dag...

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Uil: Marianne Design
Tekst: Gummiapan


16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is schattig Nancy, hij kijkt zo leuk, mooi kleuren combinatie. Fijne dag, groetjes, Anita

Sarah zei

Dat 🦉 is toch ook zo'n lieverd.
Mooie kaart. Ja iedereen heeft het druk. X

Caroline Cards zei

Super leuk uiltje en mooie kaart!
groetjes, Caroline

Jantine zei

Heel vrolijk kaartje, Nancy! Mooi papier en lief met dat uiltje. Hopelijk viel de drukte op de weg wat mee.
Hier is het ook druk, de maand december is altijd erg gevuld met van alles.
Groetjes
Jantine

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig kaartje met dat leuke uiltje ik heb hem ook en gebruik hem ook veel zo leuk
groetjes ellen

Trijntje zei

Leuke kerstkaart Nancy. Groeten trijntje

Annemarie en Merit zei

ja drukke tijd he, je kaartje is een plaatje wat een leukerd,
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging DIER op je kaart bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

Marijke zei

Je kaartje is een schatje met dat uiltje! Hier ook drukke tijden, je komt eigenlijk niet tot bloggen. Maar wel fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je die uil leuk aangekleed Nancy. Mooie kerstkaart.
lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Prachtig kaartje voor deze 52 WTC challenge Nancy...wat een schattig uiltje erop...
een fijne sinterklaasavond nog
bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Margreet zei

Wat is jouw uiltje gezellig aangekleed. Mooi kaartje.
xxx Margreet

Suzan zei

Prachtige kaart heb je gemaakt voor deze Challenge!
Dank je wel voor het meedoen!
Fijne Sinterklaasavond!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

!neke zei

Wat een gave kaart !
Groeten Ineke
DT 52WTC

GerJanne zei

Ontzettend leuk! Vrolijke kerstkaart is het geworden.
En ja druk met van alles...in december vaak !

Nancy Soetaert zei

wat een mooie kerstkaart met dit uiltje Nancy.
ik ben ook heel weinig in blogland, het gaat helemaal niet goed met mijn schoonpa en bloggen staat dan ook niet zo hoog op mijn to-do-lijstje...
Fijn weekend
Nancy 52WTC

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is je kaartje geworden, geslaagd hoor ! de uil lijkt wel heel erg nieuwsgierig =)
fijn dat je meedoet deze maand,
grtjs, martina DT 52 WTC