analytics

vrijdag 27 december 2019

Geboortekader voor Félice

Dag bloggers,

Dank voor jullie bezorgde reacties van gisteren. Het was niet echt de bedoeling om zielig te doen hoor... Ik was nu eenmaal heel vroeg wakker en dat gebeurt wel meer... Vandaag heb ik ondanks 2 kleine logeetjes tot na 8u geslapen, dus alles is ok met mij... Nu sta ik voor een berg strijk, dus ik ga er snel aan beginnen...

Eerst krijgen jullie van mij een geboortekader die ik maakte voor Félice. Er hoorde ook nog een felicitatiekaart bij. Ik maakte het setje op vraag van een kennis en het zal ondertussen al wel lang op zijn bestemming aangekomen zijn want ik maakte dit al in september. Ik geraak maar niet bij met posten...

Onderaan zie je de kader met kaart bij het geboortekaartje. Zien jullie wat de aankondiging is?



Fijn weekend allemaal! Maandag zit mijn vrije week er op en ga ik de laatste dagen van dit jaar nog werken... Eigenlijk had mijn vakantie best nog wat langer mogen duren... 

5 opmerkingen:

!neke zei

Prachtig!
Groeten Ineke

GerJanne zei

Dat heb je weer heel mooi gemaakt!

Mieke zei

Wat mooi! Dat heeft vast een speciaal plekje op haar kamer gekregen!
Vakanties duren meestal te kort... zoveel leuke dingen te doen en zo weinig tijd :-) ❤

Rosina zei

Heel mooi dit geboortesetje Nancy...wat kan geweldig jij zo een kader en kaartje in dezelfde stijl maken...
groetjes Rosina

Dora zei

Mooie serie.