analytics

donderdag 19 december 2019

52 weeks to Chrismas - happy...

Dag bloggers,

Jippie... Mijn laatste werkdag vandaag... Gisteren was dochter Caroline jarig, zij werd 30. En manlief en ikzelf waren 10 jaar getrouwd... En dat vierden we al heel even door 's avonds bij haar te gaan eten... Zaterdag is haar verjaardagsfeest en volgende maand gaan wij een weekendje met al onze kinderen weg... We kijken er nu al allemaal naar uit...

Als ik nu geen kerstkaart kan tonen, wanneer dan wel? Dus ben ik er deze week bij voor de 52 weeks to Chirstmas met een niet zo traditionele kerstkaart...
Vorige week maakte ik een setje voor het DT van 'in 't Woefke' en die kan ik nu dan wel beginnen tonen...

Deze muisjes voelen zich wel heel erg happy op de skivijver... Als ze naar elkaar toe schaatsen, kunnen ze neuze-neuze doen, hoe lief is dat?
Alle materialen zijn van Lawn Fawn en ik kleurde ze in met Copics...


Ik wens alvast iedereen hele fijne Kerstdagen toe. Hopelijk kunnen jullie genieten van lichtjes, een mooie boom in huis en leuke dagen met al wie jullie lief is...

Voor de leden van 52 weeks to Christmas: Volgende week ben ik er terug bij met een tweede leuke kaart uit deze serie... 

13 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart Nancy! Nog gefeliciteerd met je dochter en 10-jarig huwelijk! Jullie hebben veel leuke dingen in het vooruitzicht en dat wordt heerlijk genieten.
groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Hij is so cute je kaart!! Gefeliciteerd met je dochters verjaardag en jullie trouwdag.
Groetjes, Anita

Jantine zei

Wat een schattige kaart, Nancy! En wat een hoop feest! Gefeliciteerd!
Groetjes
Jantine

Suzan zei

Prachtige kaart Nancy! En nog gefeliciteerd met je dochter en je 10-jarig huwelijk! Wat een feest!
Groetjes en fijne feestdagen
Suzan
DT 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een schattige kaartje met de muisjes van Lawn fawn
groetjes ellen

Sarah zei

Heel schattig!
Gefeliciteerd! Ik zag de leuke foto op FB. Heel grappig! X

Epie zei

Gefeliciteerd met jullie dubbele feestje , Gefeliciteerd !
Leuk kaartje er zit vast beweging in de muisjes .
Ook fijne feestdagen en een fijne dag van Epie DT52WTC

Rosina zei

Heel lief kerstkaartje is dit Nancy zo een schattige muisjes erop
en nog gefeliciteerd met je dochter en jullie 10 jarig huwelijk...leuke feestjes allemaal.
groetjes Rosina
DT 52 WTC

gerrie zei

Lief kerstkaartje met een schattig verhaal.Gefeliciteerd met je dochter en jullie huwelijk, geniet van jullie weekje samen weg.
Lieve groetjes, Gerrie.

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig kaartje!!
Van harte met het 10-jarig huwelijk en de verjaardag van je dochter.
Geniet heerlijk van de vakantie!!
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

!neke zei

Super schattig ! Groeten Ineke
DT 52WTC

GerJanne zei

Wat een enige kaart! En van harte proficiat met je 10 jarig huwelijk! Op naar de volgende 10!

Gina zei

Schattig met de muisjes ! Groetjes, Gina