analytics

vrijdag 21 juni 2019

Ursula 70

Dag bloggers,

Heel erg bedankt voor jullie toffe reacties op mijn kerstkaart... Ik doe mijn best om nog wat mee te draaien, maar voorlopig is er geen tijd om kerstkaarten te maken...

Ik moet dringend verder doen aan mijn nieuwe groot project... Maar dat zal voor morgen zijn. Vandaag ga ik met Eva een dagje naar zee. Mijn mama is daar nog tot morgen en zij vinden het fijn om bezoek te krijgen...
Ik vertrek lekker vroeg zodat ik de files voor kan zijn...

Maar eerst een nieuwe kaart. Ursula is tennisfanaat en kreeg daarom voor haar 70ste verjaardag een tenniskaart van haar dochter.

Papier: Bazzil
Tennissnijmal gespot op een beurs in een soldenbak... haha!!


Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

Enny zei

Een heel mooie tennis-kaart, en ik hoop dat jullie genoten hebben aan zee ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Heel gaaf, dit kaartje voor Ursula! Altijd mooi als het persoonlijk gemaakt is!

GerJanne zei

ik bedoel: als het kaartje persoonlijk is... ach je snapt het wel ;-)