analytics

dinsdag 18 juni 2019

Antonio met pensioen

Dag bloggers,

Even eerst dit, ik heb in mijn bericht van de taarten gisteren een link geplaatst waar je toch het filmpje nog kan zien waar de feestvarkens het kado in hun taart ontdekken... Ga snel nog even kijken...

Gisteren was het laat... voetbaltornooi met de collega's gehad. Ik was fotograaf van dienst en zorgde ook voor de catering... Dus lag ik laat in mijn bed en dat heb ik geweten toen de wekker om 5u ging... hmmm... Toch een beetje wakker ondertussen. Nu snel mijn bericht, want ik moet bijna de deur uit...

Antonio, een collega van een dochterfirma op 't werk ging met pensioen. En daar hoorde een kaart in de firmakleuren bij... Binnenin ook het logo van het bedrijf... (de tweede foto is wat overbelicht...)

Papier: Bazzil
Stempel: Arts Impressions
Ingekleurd met Copics
Embossingmal: Cuttlebug



1 opmerking:

GerJanne zei

Zo, ook al clubfotograaf ;-)
Je kaartje is heel leuk! Wij zeggen met pensioen, jullie op pensioen. Vind ik toch zo leuk die kleine taalverschillen.