analytics

maandag 24 juni 2019

Een kaart en een taart 248 - baby

Dag bloggers,

Haha! ook deze keer heb ik weer stipt om 5u mijn bericht geplaatst zonder het vooraf in te plannen... Ik word daar goed in...

Hadden jullie allemaal een fijn weekend? Ons dagje naar zee vrijdag was super leuk... Oma en opa tevreden, Eva in haar nopjes en 's avonds nog een bbq met mijn collega's...
Verder nog een fijn weekend gehad, afgesloten met een verjaardagsetentje voor dochter Elise...

Vannacht was warm en dat gaat de volgende dagen niet anders zijn... Hopelijk komen we deze hittegolf wat goed door...
Gelukkig hebben we airco in de auto en op 't werk...

Vanmorgen starten we maar weer met een taart... deze was voor een stel die op deze manier de komst van hun baby bekend wilden maken. En ook hier paste weer een taart bij.

Papier: Bazzil
Letters: Crafters Companion
Wolken: Memory Box
Sterren: pons EK
Touwtje uit voorraad




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

5 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi zo samen!

martina's kaartjes zei

helemaal mooi is dit weeral geworden
ik werken, zonder airco, ik denk dat we de klas zullen uitdrijven.... waarschijnlijk tegen de 40 graden in het lokaal straks pffff
grtjs,martina

Marfien zei

Leuke kaart en taart en het wordt een . . . baby!

Nicole Parmentier zei

Benieuwd of het voor een jongetje of meisje wordt.. of misschien wel beide?! In ieder geval een pracht van taart en kaart!

Enny zei

Weer een prachtige kaart en taart, en wij zitten nu ook te "bakken" (en braden, ha,ha) ! Groetjes, Enny