analytics

donderdag 13 juni 2019

52 weeks to Christmas - prettige kerstdagen

Dag bloggers,

Haha, post ik mijn kaart stipt om 5.00u en ze is niet eens voorgeprogrammeerd... Hoe zotjes is dat?

Ik begin zo stilaan aan het einde van mijn kerstkaartenvoorraad te komen. Nog zo'n week of 6 en ze zijn op... En tijd om nieuwe kerstkaarten te maken is er voorlopig niet... We zien wel hoe het loopt. Voorlopig kan ik nog even mee...

Vandaag krijgen jullie hout op een kaart... Ik vind dat nog steeds leuk om te maken (ook om te krijgen, maar dat gebeurt niet zo dikwijls) en ik laat ze dan ook graag zien. Als ik houten figuren tegen kom, die ik op een kaart kan verwerken, kan ik ze ook niet laten liggen...

Zo ook deze... Ik vond in november een setje van deze leuke figuren, bomen, sterren en harten...
Vandaag een bomen-kaartje met een achtergrond met houtafdruk...

Papier: Bazzil en Action
Boom: Action
Tekststempel: Nellie Snellen


10 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Prachtig Nancy, dit is wel een heel mooi houten boompje....
Jij was lekker vroeg uit de veren,
Gezellig dat je weer meedoet met de wekelijkse kerstkaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Nancy Soetaert zei

Mooie kaart, leuk die boom op een stokje. Ik kijk ook vaak uit naar hoten decoraties, maar vaak zijn ze veel te dik om op een kaart te gebruiken.
Fijne donderdag
Nancy DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk idee zo'n houten boompje
groetjes ellen

Enny zei

Wauw, een heel mooie kaart, die boom is prachtig ! Groetjes, Enny

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Nancy..zo leuk dat houten kerstboompje
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Knap gedaan, precies om 5 uur posten!
En superleuk met dat houten boompje!
Groetjes,
Jantine

Margo zei

Das echt superleuk ! Net een koekje op een stokje !
Het is intussen 17 uur dus jij bent al 12 uur op !
Groetjes
Margo

Angelique zei

Prachtige kaart, ik vind hout op een kaart ook altijd heel mooi en heb nog redelijk wat figuurtjes liggen. Goed dat je me er even aan herinnert.
Gave stoere verjaardagskaart voor Kevin.
Was zo leuk om zelf ook eens een taart met een kaart te hebben en weet je wat zo grappig is, we wisten niet van de ander hoe het eruit zou zien.
lieve groetjes Angelique

marian zei

Erg leuk dat verwerken van houten figuurtjes op een kaart, ik ben altijd bang dat de envelop kapot gaat bij de post met zo'n houten figuurtje er op.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Super mooie kaart !
Groeten Ineke
DT 52 WTC