analytics

maandag 23 juli 2018

Een taart en een kaart 205 - Noa 12

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Warm was het zeker wel!
Wij hebben hier een pre-verjaardagsfeestje gehad voor Jolien, die samen met haar broer Jochem 21 worden. Maar zij zijn steeds op chirokamp met hun verjaardag, dus Jolien haar voor zichzelf een datum geprikt en wou hier bij ons haar verjaardagsfeest. 't was plezant! En Jochem, die kwam ook langs maar voor hem moeten feestjes niet zei hij... Ik denk dat hij onder 'feesten' iets heel anders verstaat dan wij, haha!!

Mijn vakantie is nog steeds niet begonnen, maar ik tel af... Nog 3 volle werkweken te gaan.. En sinds gisteren hebben we onze planning opgemaakt voor het vervolg van onze verbouwingen... En die starten bij het begin van mijn verlof, dus weet waarvoor ik sta... De volgende fase afbraakwerken...

We zijn nog niet zo ver, dus hier eerst nog even een geweldige cactustaart... Noa werd 12 en koos deze taart uit. Elise bracht het ook deze keer weer tot dit geweldige resultaat...
En ook Noa kreeg er naar gewoonte een kaart bij...

Papier: Bazzil
Cijfers en letters: Die Namics
Cactus: Gummiapan
Hoed, bril en snor: Impression Obsession
Houten bordje: uit voorraad
kleine letters: Memory Box




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

Geen opmerkingen: