analytics

maandag 9 juli 2018

een kaart en een taart 203 - Thibeau's lentefeest

Dag bloggers,

Jaja, het was een feestweekend! Eerst op vrijdag de geweldige voetbalprestatie van onze 'Rode Duivels'. Bij deze wil ik dan ook al onze Nederlandse vriendinnen bedanken die mee gesupporterd hebben! Morgen alweer de volgende match, hopelijk blijven jullie allemaal mee kijken en supporteren!

De start van het festival hier is dan wel met een dagje uitgesteld naar zaterdag maar we hebben genoten... En ja, ik kan best feesten op enkel water want ik drink nooit alcohol... gewoon omdat ik het niet lekker vind.
De uitstap met kinderen, oppaskindjes en kleinkind naar Bergen op Zoom was ook weer super en nee, we hadden geen tijd meer voor Dietvorst... Dat zal voor een volgende keer zijn...

En nu is het alweer maandag. Vanavond gaan we naar een voorstelling kijken in het park en verder heb ik een beetje een rustige dag. Moet wel dringend verder werken aan mijn geboortethema maar ook dat komt goed...

Voor ik in gang vlieg, hier nog wel even een kaart-met-taart-projectje... Alhoewel, het zijn cakepops deze keer. En ze waren voor het lentefeest van Thibeau...
Eerst kreeg ik zijn naam via sms fout gespeld door en vandaar dat hij op de eerste kaart nog fout staat. Maar die werd achteraf rechtgezet, alleen heb ik daar geen foto meer van... Op kaart 2 staat hij wel gecorrigeerd...

Papier: Bazzil
Letters kaart 1: Die Namics
Cirkels: EK-pons
Letters op kaart 2: Kaiser Kraft
Afbeelding: internet
ingekleurd met copics
Vlaggetjes: Memory Box
Touwtje uit voorraad




Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

Geen opmerkingen: