analytics

woensdag 18 juli 2018

Corneel 5

Dag bloggers,

De eerste helft van mijn eerste werkweek zit er al weer op. Nog 3,5 weken te gaan en ik heb terug vakantie... Lijkt nog enorm ver maar we spartelen ons er wel door...

Corneel werd 5. Voor hem en voor nog een aantal andere kindjes maak ik het hele jaar door kaarten die ze toegezonden krijgen van een goeie vriendin van mij... Dit jaar krijgen ze allemaal een schudkaart. Deze maakte ik voor Corneel...

Papier: Bazzil
Stempel: Stamping Bella
ingekleurd met Copics
Schuddeel: Tonic
Cijfer: Die Namic
Letters: Memory Box
Schudspul uit voorraad


4 opmerkingen:

chantal zei

Leuk zo een schudkaart. Ik denk dat een kind daar veel mee schud en speelt.
Nog even aftellen en werken en dan een verdiende vakantie
liefs Chantal

Margo zei

Oh wat is deze leuk zeg !
Ik denk dat we samen 'met vakantie' zijn ! De week van 15 augustus .... ik heb al 1,5 week gehad eind juni, maar dat was voor de verhuis, dat kan je moeilijk vakantie noemen ...
Bij jullie is het dus ook nog elke dag werken ... best vermoeiend vind ik hoor !
Nog veel succes !
Groetjes
Margo

Jantine zei

Wat leuk, Nancy!En handig dat jouw vriendin voor het hele jaar de persoonlijke kaarten heeft liggen!
Sterkte met werken, gelukkig kun je aftellen...
Groetjes,
Jantine

GerJanne zei

Heel leuk deze schudkaart! Schattig met de eendjes. Ik moet nog 5 en een halve week wachten. Lang he? Maar je stelt je er op in...