analytics

woensdag 21 februari 2018

Stekelige groetjes

Dag bloggers,

Wat was ik lekker vroeg op vanmorgen. Om half 5 was ik al uit de douche, dus heb ik snel nog mijn kerstkaart voor morgen al gemaakt! haha! Ik had het voornemen om dit zeker niet meer te doen, maar 't kon niet anders, ik heb nog zo veel opdrachten liggen... En de weekends zijn zo kort dat ik wel ergens anders tijd moet vinden...

Vandaag laat ik jullie nog een DT-projectje van in't Woefke zien... We werken deze maand met de stempels van 'Cats on appletrees' en om een keer geen beestjeskaart te maken, gebruikte ik de cactusstempels.

Papier: Bazzil
Stempels: Cats on Appletrees
Embossingpoeder: Tim Holz
Snijmallen: Crealies
Touwtjes uit voorraad


Komen jullie morgen terug kijken? Dan zie je mijn vroege kerstkaart verschijnen... 

3 opmerkingen:

Ant zei

Ochtend stond... levert mooie kaartjes op. ;)
Fijne dag!

SylS creaties zei

Leuke cactuskaart!
groetjes,
Syl

Ellen zei

Cactussen zijn zo leuk! Doordat je deze in kleur hebt gestempeld zijn ze bijna niet herkenbaar als Cats on Appletrees stempels, grappig is dat. Oeiii jij was vandaag wel heel vroeg aan de knutsel, toen lag ik nog lekker op één oor ;-)