analytics

maandag 19 februari 2018

Een kaart en een taart 184 - Kikkers voor Warre

Dag bloggers,

Hopelijk hadden jullie een fijn weekend! Mijn weekje verlof is voorbij gevlogen en eigenlijk heb ik lang niet kunnen doen wat ik allemaal wou... Er is dus nog werk aan de winkel. Maar eerst roept het andere werk weer...

Vrijdag beloofde ik het al, er zou nog een kikker-vervolg komen... Voor de babyborrel van Warre, maakte Elise leuke cupcakes. En daar hoorde dan ook weer een kaartje bij...
En zo past dan ook weer alles mooi bij elkaar!

Papier: Bazzil
Kikker: Marianne Design
Vlaggetjes: Memory Box
Letters: Marianne Design





Wil je meer zien van dit lekkers, ga dan naar Elise's fb pagina

7 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een dankbaar figuurtje he ? je kan er zoveel kanten mee op !
weer een geslaagd setje ! mooi, werk ze
grtjs,martina
x

GerJanne zei

Wat enig is dit weer om bij elkaar te zien! En je kaart is super, perfecte lift van het origineel.

Ellen zei

Krijg meteen trek als ik dit zie ;-) En het ziet er niet alleen lekker uit, maar ook heel mooi. Kaartje matcht weer geweldig. Werk ze!

!neke zei

Ziet er weer geweldig uit !!!!!

SylS creaties zei

Hartstikke leuk! Ziet er allemaal super uit!
groetjes,
Syl

Mariken zei

Wat matchen jouw creaties weer mooi met de taartjes, geweldig! En ja, ik heb ook een week vrij gehad, en ook lang niet alles gedaan wat ik wilde...stom hè!?

Sarah zei

Heel leuk!