analytics

donderdag 28 september 2017

Ken en Lieselot - reisdocumenten...

Dag bloggers,

Zo, het KKT van deze maand is ook weer achter de rug. Ik heb mijn blogrondje gisteren na de generale repetitie nog helemaal gedaan.

Dus duik ik vandaag terug even in het verleden.
Ken en Lieselot gingen trouwen en zij hadden zelf een heel leuk trouwthema uitgekozen. Hun uitnodigingen waren een vliegticket én een paspoort... Of ik daar iets kon van maken? Wow! Ik zag het meteen helemaal zitten en maakte dan ook 2 kaarten er bij...

Binnenin op het paspoort, op de plaats waar op het 'wedding pasport' een foto van het trouwkoppel zelf staat, zette ik op de het 'party pasport' een foto van het koppel die de kaart afgaven... Zij wisten dit niet vooraf, dochter Laura haalde deze foto van hun fb.
Kijk en laat gerust weten of jullie deze opdracht geslaagd vinden...






8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, deze is echt wel superzzzz geworden !
mooi
grtjs,martina
x

Sarah zei

Wauw wat een geslaagde opdracht. Heel knap gedaan.
Oei, ik las net dat je niet zo van tapejes hield en voor je verjaardag kreeg je van mij een echte washi tape kaart. Hopelijk vond je hem toch een beetje mooi! ☺

Nancy Soetaert zei

en of dit geslaagd is!
fijne dag
Nancy

Jantine zei

Wauw, geweldig, Nancy! Die uitnodiging is erg leuk en jouw uitwerking van de felicitatie is ook prachtig!
Groetjes
Jantine

Ellen zei

Geslaagd? Meer dan dat! Het ziet er echt prachtig uit.

chantal zei

dit vind ik nu eens geweldig en origineel!
liefs Chantal

Rosina zei

Hoe krijg je het steeds weer voor elkaar Nancy op zo een persoonlijke kartjes te maken...Ik vind dat geweldig...Heeeeel KNAP gedaan!!!

groetjes
Rosina

Marfien zei

GAAF! setje Nancy, heel leuk gedaan