analytics

dinsdag 22 augustus 2017

samenwonen

Dag bloggers,

Aan GerJanne, dank voor jouw bezorgdheid gisteren. De PC-winkel was gesloten op maandag. Dus deed ik een telefoontje naar schoonzoon Sven die even later met zijn fiets naar hier kwam en mijn outlook op nog geen 2 minuten terug gevonden heeft. Als tegenprestatie heeft mijn man zijn fiets dan ook op minder dan 2 minuten gerepareerd... Alles is dus goed afgelopen...
We weten nog niet hoe die outlook verdwenen was, maar ik weet dat als ik te moe ben, ik gewoon naar bed moet en niet meer moet knoeien op mijn pc, haha!!

Orde van de dag: een leuke kaart... of twee...
Toen er bij mijn dochter op 't werk 2 koppels gingen samenwonen, kregen ze een mooie kaart waar ook geld in moest kunnen.
Daar ik in mijn fluo-periode zat, ging ik er nog even mee verder. Het idee met die katten, haalde ik van een kadoosje dat ik een poosje geleden zelf kreeg van vriendin Sandrine...

Papier: Bazzil
Katten: Marianne Design
Letters: Die Namics
Tekststempel: Joy
Pons geldgleufje: Stampin Up (laatste foto)




6 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Toffe kaarten!

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Nancy!
Groetjes en gelukkig heb je outlook weer terug.....wat moeten we zonder?
Diny

Angelique zei

Poeh, wat zal jij blij zijn geweest dat alles weer in orde was met de computer. En je schoonzoon met z'n gerepareerde fiets. Twee mooie kaartjes, de katten passen goed op een samenwoon-kaart.
Wat een ongelooflijke gave hamburgertaart, die is wel heel origineel. En er is niemand die er op let dat op je leuke kaart de letters een andere kleur hebben.
Dank je wel voor de mooie, vrolijke kaart die ik ontvangen heb, zo leuk de schelpjes erbij.
lieve groetjes Angelique

Ellen zei

Wat een leuke samenwoon-kaartjes! Lekker fel van kleur en de twee katten passen er perfect bij.

Rosina zei

2 hele leuke kaarten Nancy voor de smenwonende stelletjes...en heel persoonlijk met die namen erop...

groetjes
Rosina

GerJanne zei

Nou Nancy, eerlijk gezegd dacht ik al dat het zoiets zou zijn, dat snel op te lossen was. Zelf lukt me dat meestal ook niet, maar (schoon) zoons zijn daar vaak bekender mee ( dat is netjes uitgedrukt toch?😊)
Je kaartjes voor de trouwende stellen zijn allebei erg leuk! Grappig dat fluo papier. Maakt de kaart heel sprekend!!
Groetjes,
GerJanne